25.08.2014

Makeup Revolution London Redemtion Palette Acid Brights

Tak jak rano obiecałam mam dla Was recenzję świeżutkiej jeszcze palety od Makeup Revolution.
Ostatnimi czasy zrobiło się głośno na blogach na temat owej firmy to i ja postanowiłam coś wypróbować :)



Nazwa:Acid Brights
Pojemność:12 cieni (4 perły i 8 matów)
Cena:20 zł
Dostępność:Drogeria Internetowa Urodomania.com

Jak sama nazwa sugeruje,paleta zawiera w swoim asortymencie kolory dość nietypowe.W głównej mierze są to neony uzupełnione świecącymi perłami.Moje serce ubolewa gdyż okazało się,że te przepiękne,neonowe kolorki mają słabą pigmentację.Po nałożeniu na powiekę prawie ich nie widać (po blendowaniu już całkiem znikają).Co się tyczy pereł-mają swój urok i dobrą pigmentację:)



Niestety małe paletki nie zawierają nazw cieni,dlatego też ponumerowałam je dla ułatwienia.Od razu śpieszę z wyjaśnieniem: JAKO,ŻE ZDJĘCIA ROBIĘ TELEFONEM A ŚWIATŁO JEST OKROPNE MUSIAŁAM ODROBINĘ PRZYCIEMNIĆ ZDJĘCIA.W RZECZYWISTOŚCI KOLORY NIE SĄ AŻ TAK MOCNE.Wiem,że to takie małe oszustwo,ale mam nadzieję,że mi wybaczycie :) Poniżej dodam jeszcze zdjęcia żebyście mogli lepiej się im przyjrzeć.Oczywiście cienie prezentowane są na bazie.Najsłabszym ogniwem jest tu 2,czyli zwykła biel praktycznie niewidoczna:( Całość zamknięta jest w plastikowym opakowaniu.Do palety dołączona jest długa,podwójna pacynka( jedna z lepszych jakie używałam).Co z trwałością jeszcze nie jestem w stanie stwierdzić ( paletka dotarła dziś rano :p).Małym minusem jest delikatne osypywanie się cieni (szczególnie matów):( Ogólnie mogę stwierdzić,że produkt w połowie spełnił moje oczekiwania.Cały czas ubolewam nad pigmentacją cudnych,neonowych kolorków.Mimo to paletka z pewnością będzie gościć w moich dłoniach i nie jedno z nią wyczaruję :D 



Tak na szybko zmalowałam małe różowe coś :D 




A oto kolorki które wykorzystałam:




Mam nadzieję,że moja skromna opinia komuś się przyda :) Tymczasem żegnam się z Wami :*

20 komentarzy:

  1. Piękna paletka :) Za tę cenę i tak uważam, że warto mieć taką paletkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. a już miałam ją zamawiać, dobrze wiedzieć, że z napigmentowaniem tak słabo :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zamówiłam kilka paletek i jestem na razie w fazie testów, ale takie kolory mi nie odpowiadają jednak jak w tej są.

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, o nie, o nie... kolejna... chyba muszę zaprzestać czytania blogów, moja lista zakupów zamiast sukcesywnie sie pomniejszać rośnie w siłe, a portfel tak cierpi, że aż słysze ciche szlochanie:D:P Yhhh...:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważne kolorki, raczej do mnie by nie pasowały, ale na kimś lubię podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam ją sobie kupić ale ostatecznie wybrałam Iconic 3 - i nie żałuję:) Tutaj kolory faktycznie są dość nietypowe, a Iconic 3 można wykorzystać i na dzień i na wieczór;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko jak ja na nią poluję. Tylko mnie bardziej zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na wspaniałą :) Uwielbiam takie neony ;)
    Bardzo ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam niecierpliwe na moje zamówienie z MUR.. Nie mogę się doczekać. Zamówiłam podobną kolorystycznie paletę pełną matów.

    OdpowiedzUsuń
  10. A wszysyc tak chwalili... Ja mam matte brights i wszystkie jasne kolory (biel, szarość, jasny róż i jasny nebieski) to porażka. Natomiast ciemniejsze kolory są napigmentowane całkiem fajnie, ale dupy tez nie urywają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę tą paletkę, kolorki całkiem ciekawe, szkoda że niektóre mają słabą pigmentację.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że neony znikają podczas blendowania ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez mam ochote zamowic jakas paletke z tej firmy, ale chyba wyprobuje inna skoro neony tu take slabe ;( a na nich najbardziej zalezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. średnia ta pigmentacja, ale kolory same w sobie bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo żywe kolory. Świetne dla kogoś, kto lubi bawić się makijażem. Ja zazwyczaj je tylko oglądam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ochotę na jakąś paletę MR, ale jeszcze nie teraz, bo fundusze nie pozwalają mimo że to koszt 20 zł...ja próbuje wybrać sobie jakąś paletę i tak zastanawiałam się nad taką która zawiera odważne kolory, ale skoro mówisz, że słaba pigmentacja to teraz nie wiem :D będę myśleć nad innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dwie palety tej firmy i jestem bardzo zadowolona, aczkolwiek wolę pigmentację palet firmy MUA. Te zaś fajnie nakłada się na bazę lub na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ehh ja polecam paletki sleek :) pigmentacja super i cena niska!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ehh ja polecam paletki sleek :) pigmentacja super i cena niska!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ehh ja polecam paletki sleek :) pigmentacja super i cena niska!

    OdpowiedzUsuń