28.08.2014

Dreamcatcher!

Witam:)
Dawno nie było u mnie nic paznokciowego więc dzisiaj prezentuję Wam moją stylizację "Dreamcatcher" :)

Zasięgnijmy wstecz historii i dowiedzmy się czegoś na temat tego łapacza snów...

Dreamcatcher swoje pierwotne pochodzenie zawdzięcza plemionom Indian w zamieszkującym swego czasu Amerykę Północną. Łapacze snów zwykle wieszane były nad posłaniem lub przy wejściu do domostwa indiańskiego.Służyły one jako amulet mający za zadanie "łapać sny" i chronić przed złymi demonami koszmarów.Obecnie obecny jest w kulturze na całym świecie jako etniczny rekwizyt.(Obecnie obecny??Tak wiem,trochę masło maślane :p)

Tak więc z samego ranka(czyli koło południa :D) zabrałam się za moje nowe,żelowe pazurki :)





Dajcie znać jak Wam się podoba :) Tymczasem żegnam i życzę Wam samych dobrych snów :p
 

8 komentarzy:

  1. genialnie Ci wyszły! :)
    obserwujemy? http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne są! :)
    zapraszam na mojego nowego bloga--> http://burzakolorow.blogspot.com/
    +obserwujemy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdobienie :) niestety nie jestem obdarzona talentem jeśli chodzi o paznokcie na czym nie miłosiernie ubolewam:/ btw zapraszam do siebie na wyprzedaz kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne pazurki ! +obserwuję i liczę na rewanż

    www.klaudiazelazna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaa. szkoda, że na moich pazurkach nie można takich cud wyczyniać :C

    OdpowiedzUsuń