06.06.2014

Piąteczkowa(kolorowa) nuuuuda :D

Hello!Witam w piękny,słoneczny piąteczek :D Krótko,zwięźle i na temat:mam dziś dla Was nowy make-up:) Główna rolę gra w nim moja kochana konturówka do oczu Professional Eye Liner Pencil firmy Bell o cudownym,niebieskim kolorze nr 4 <3
Niestety świat się uwziął  dziś na mnie i światło mam okropne ;/ Dlatego też zdjęcia są jakie są:( Przepraszam Was za to bardzo mocno:*  Słów parę o dzisiejszym  makijażu ?A proszę bardzo:) Postanowiłam połączyć moją kochaną niebieską kredkę z soczystą,limonkową zielenią i odrobiną żółtego.Jako,że nie posiadam pod ręką czystych szablonów Face Chart,nie myśląc zbyt wiele złapałam za długopis i na  kartce narysowałam sobie oczka.Potem wypełniłam kolorkiem i uzyskałam coś w ten deseń :


Totalna prowizorka ale pomyślałam sobie " Spróbować zawszę warto!" I zabrałam się do roboty:)

Po pewnym czasie stworzyłam takie oto odwzorowanie porannego pomysłu;









Oczywiście nie obyło się bez zabawy efektami :)




 Bardziej utwierdzam się w przekonaniu,że spontaniczne pomysły są najlepsze :) 
Pozostawiam Was z moją "twórczością" a ja tymczasem uciekam sprzątać i uczyć się do sesji.A już niedługo na blogu relacja ze spotkania szkoleniowego organizowanego przez Couleur Caramel Polska we współpracy z e-makeupownia w Rzeszowie w najbliższą  niedziele <3 Mój pierwszy raz jako modelki:) Ciekawe co mi na buźce zmalują :D Buziaczki:*

Może serduszko?? :)  https://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/blue-lime-2/

8 komentarzy: