18.06.2014

Paczuszka od AllePaznokcie :)

Witam Was baaaardzo serdecznie :) Dzisiaj chcę się z Wami podzielić swoimi odczuciami związanymi z paczuszką od AllePaznokcie.Można powiedzieć,że ta współpraca rodziła się w bólu.Ale koniec końców po dziesiątkach wiadomości,pustych obietnicach i tłumaczeniach udało się :) W ten oto sposób dotarła do mnie taka  zawartość:



I tu pojawiły się pierwsze  niedopowiedzenia,ponieważ pani z którą przyszło mi wymieniać wiadomości zapewniała a przesłaniu wybranych przeze mnie lakierów i pisaka do zdobień a otrzymałam jedynie trzy lakiery i tradycyjny pilniczek.Ale wybrzydzać nie będę :)

Lakiery jakie dostałam to :

- ONE colour Exclusive nr 42 o cudownym,neonowym,różowym odcieniu.

Początkowo byłam przekonana,że będzie to mój numer jeden aczkolwiek po użyciu się strasznie zawiodłam.No i dowiedziałam się,że prawdopodobnie jest to mat :p Koniec końców,lakier na bardzo dobre krycie.W zupelności wystarczy pojedyncze  pociągnięcie pędzla.Pędzelek jest o tyle dobry,że jest dość szeroki i łatwo rozprowadza produkt.Konsystencja lakieru pozwala pomalować paznokieć bez pozostawiania smug,szybko zasycha.I tu zaczynają się schody...Otóż stała się rzecz niespotykana.Po nałożeniu zwykłego lakieru top coat  na paznokciu powstało coś na podobieństwo skorupy.Lakier się pomarszczył i wyglądało to okropnie;/ Nie wiem czyja to wina.W buteleczce znajduje się 15 ml produktu.






-Lakier  Holographic nr 01

Ten lakier z kolei jest moim zdecydowanym ulubieńcem i z pewnością kiedyś go dokupię.Cudny odcień,ślicznie mieniący się do słońca.Nie jest zbyt gęsty,przez co świetnie się rozprowadza nie pozostawiając smug.Schnie naprawdę szybko.Nie reaguje "dziwnie " podczas kontaktu z lakierem nawierzchniowym.Szeroki pędzel pozwala na precyzyjne nałożenie produktu.





-Lakier One Colour PRO nr 023

Nie miałam jeszcze przyjemności go wypróbować.Jest to lakier typu nude,o delikatnym,lekko brzoskwiniowym kolorze.






Tak na szybko pomalowałam paznokcie żeby Wam pokazać jak  to wygląda,ale niestety aparat oszukuje i kolor neonu wygląda bardziej jak marchewkowa czerwień ;/





To by było na tyle jeżeli chodzi o moją współpracę z hurtownią AllePaznokcie :)  Dajcie znać jak się podobają lakiery :)

5 komentarzy:

  1. Holograficzny mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten holo jest po prostu <3 - nie potrzeba komentarza :) Widząc go u ciebie na paznokciu zakochałam się w nim :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te lakiery :) Ja właśnie ostatnio miałam przyjemność z nimi współpracować. Sama się do niech odezwałam i 2 dni później dostałam maila, w którym poproszono mnie o wypisanie tego, czego chcę. Nie dostałam żadnej odpowiedzi, ale że już w pierwszej wiadomości podałam mój adres to po ok. 4 dniach listonosz przyniósł do mnie spory pakunek, w którym znalazłam 2 pilniczki, 2 neonowe lakiery, Vinyl Top Coat oraz duże opakowanie balsamu arbuzowego. Już niedługo ukaże się na moim blogu recenzja tych produktów.=D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pazurki wyglądają BOMBOWO :)
    Aaa mam takie pytanie, czy ta hurtownia odezwała sie do Ciebie pierwsza ?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń