07.06.2014

Miss selene nr 246 !

Kochani,co prawda już dzisiaj miałam dla Was post,ale tak szybciutko jeszcze słów kilka o lakierze Miss Selene nr 246.
Przepiękny kolorek,który pokochałam szczerą miłością od pierwszego wejrzenia i nie oddam za Chiny.


Oto mój wybranek :p Nie będę się rozpisywała,więc krótko:
-Śliczny,niebieski kolor
-konsystencja nie za gęsta,wg mnie dobra
-schnie w miarę szybko,ale nie za szybko
-jedna warstwa wystarczy do pokrycia
-nie pozostawia smug
-baaardzo mała cena 
-mała buteleczka pozwala zabrać go ze sobą wszędzie 

Skoro takie piękności zagościły w moim kuferku to nie omieszkałam  wczoraj zrobić pazurków :)




I jak się podobają?? :p 

Zapomniałam się pochwalić moją naklejką z Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci <3


6 komentarzy:

  1. Kolor nie mój. Masz piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kształt nadany żelem :) naturalnie niestety nie mam takich ładnych :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekności, miss selen mam tylko jeden i to top, musze przejsc na szpery do drogerii, sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam kształt fajny, ale są za szerokie. Widać, że to nie Twoje własne niestety. Ale kolor ekstra :D

    OdpowiedzUsuń