14.06.2014

Lovely Nude Make-Up Kit

Witam serdecznie:) Przychodzę do Was świeżo po zakupach z nowościami i recenzją paletki" nudziaków" od Lovely.Ale zanim przejdę do sedna,słów parę odnośnie dzisiejszych  zakupów :)




Ostatnio pisałam o pędzlach do makijażu i polowaniu na pędzel kabuki,który właśnie dzisiaj sobie sprawiłam :) Najzwyklejszy w świecie z Rossmann'a za 9 zł.Do tego puder sypki odbijający światło transparentny z Vipery,niebieską maskarę  Lovely Romantic Blue,Perełki rozświetlające Butterfly,4 in 1 Concealer Palette  firmy Wibo,bezbarwny Glam Wear Bell oraz paletę Nude make-up Kit od Lovely.

No to teraz przejdźmy do paletki :)



Paletka zawiera 12 cieni do wykonania makijaży typu nude.Trzy cienie są matowe,służące jako kolor podkładowy,natomiast pozostałe 9  to cienie perłowe.Do zestawu dołączony jest dwustronny aplikator.Całość zamknięta w podłużnym,plastikowym opakowaniu.Na odwrocie znaleźć można instrukcję "Jak wykonać nudowy smoky eyes".Cienie są średnio napigmentowne,zdecydowanie lepiej wyglądają nałożone " na mokro".Do nabycia w sieci sklepów Rossmann za 11,99 zł.





Miałam przygotowany makijaż wykonany paletką,aczkolwiek światło się na mnie obraziło i ni jak nie mogłam zrobić dla Was dobrego zdjęcia.Tymczasem uciekam :)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna ta paletka :) Kiedyś miałam puder z Vipery i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń