07.06.2014

Lisica!

Dzieńdoberek! Witam serdecznie w tą piękną sobotę :) Dziś przygotowałam dla Was coś specjalnego, ale zanim zdradzę co to,kilka zdań słowem wstępu.Historia zaczyna się dawno temu,kiedy to nastoletnia Karolina bierze do ręki pierwszy tom Harry'ego Pottera i w dwa tygodnie pochłania całą serię.Potem przyszedł czas na Władcę Pierścieni,Sagę Zmierzch,Akademię wampirów,Wampiry z Morgonville,Pamietniki Wampirów  itd.Spytacie zapewne jaki ma to związek z dzisiejszym postem zatytułowanym "Lisica" ?A no taki,że wszystkie wyżej wymienione serie to powieści fantasy i każda kolejna sprawiała,że pokochałam ten świat całym sercem.Wampiry,wilkołaki,czarownice,strzygi,ogry,krasnoludy,elfy czy czarodzieje stały się  moimi ulubionymi postaciami.Każde magiczne stworzenie było dla mnie czymś więcej niż tylko bohaterem powieści.W ten sposób zrodził się dzisiejszy pomysł -może nie tyle na makijaż,ale na stworzenie wizerunku takiej magicznej postaci :D Może być z kosmosu,Nibylandii albo Śródziemia ;p Wszystko mi jedno :p Jest to połączenie kobiety z chytrym i przebiegłym lisem .Stad tez nazwa "Lisica".Ale wystarczy już gadania.Przejdźmy do konkretów.







Jak można zauważyć,dwa pierwsze zdjęcia są bez pomalowanych rzęs.Jest to zabieg zamierzony dla ukazania takiej zwierzęcej strony lisicy.Z kolei dwa ostatnie są już z wytuszowanymi rzęsami,które podkreślają kobieca naturę zwierzęcia :) 

dajcie znać jak się podoba :) Wasza opinia to dla mnie znak,że nie pisze do powietrza a także wskazówki co robię źle i co zmienić :) Dodam na zakończenie,ze to pierwsza moja praca tego typu więc zapewne są niedociągnięcia więc wybaczcie to mi:) Buziaczki :*

9 komentarzy:

  1. Ładnie Ci się nudzi :-D Lisica:-* :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmyło się raz dwa :) Dwie godziny malowania-5 minut zmywania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, zbieram się, żeby też porobić takie makijaże i nie mogę się zebrac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jezuuu świetne to :D w ogóle nie da się Ciebie poznać w tej charakteryzacji :D

    OdpowiedzUsuń