03.06.2014

Karola kupuje i się maluje!

Witam!Dziś krótko i zakupowo :D W chwili wolnego czasu wybrałam się do pobliskiej drogerii Wispo z zamiarem zakupu perełek rozświetlających z Essence ale oczywiście już ich nie było;/ Ja to mam szczęście,zawsze po czasie :) Ale w ramach rekompensaty zakupiłam parę innych cudeniek :)




Pierwsze co wpadło w moje zakupocholicze łapska to serum antycellulitowe Soraya Body Diet24.Wiele dobrego o tym produkcie słyszałam więc stwierdziłam że go wypróbuję:) Po jakimś czasie użytkowania z pewnością opiszę efekty i wystawię swoją opinie.Cena: 13,99 zł 200 ml



jako,że kolorowki nigdy dość zakupiłam również konturówkę do oczy firmy Bell w kolorze nr  4. Śliczny,ciemnoniebieski kolor,niestety aparat nie uchwycił go zbyt dobrze :/ Cena : 7,90 zł




Do tego jeszcze dorzuciłam kredkę do oczu firmy Essence z zimowej kolekcji Ice Ice Baby nr 03 ice skates on! Z założenia ma to być odcień holograficzny ale można go określić jako taki srebrny z połyskującymi,kolorowymi drobinkami :) Cena:8,99 zł




A tak mniej więcej prezentują się na dłoni :)

A że ja jestem strasznie narwana to natychmiast musiałam wypróbować niebieską konturówkę i zmodyfikowałam swój dzisiejszy makijaż :p  Na ustach X-treme Last & Shine 33N firmy Manhattan :)



Kochane Dziewczyny,jeżeli posiadacie któryś z tych produktów będę wdzięczna za wasze opinie :) Szczególnie jeśli chodzi o serum :) Buziaczki:*

6 komentarzy:

  1. Piękny kobaltowy odcień kredki z Bell! <3
    Nie miałam tego serum, ale zapewne działa jak każde inne czyli samo smarowanie nie wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za inna gredką niż czarna lub bialą ale w Twojej propozycji ciekawie to wygląda :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. posiadam ten balsam body diet i jest rewelacyjny ! Uczucie chłodzenia natychmiast po nałożeniu, ja używam codziennie, dołożyłam jeszcze ćwiczenia i juz widze efekty wyszczuplenia polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też posiadam, a właściwie juz mi sie kończy i muszę zapolować na nowy. Super wygladza skórę, najlepsze efekty daje w połączeniu z ćwiczeniami. Cellulit wyraźnie mniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem trochę zrażona do Sorayi, ale czekam na recenzję tego serum:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodziewałam się, że ta kredka Bell będzie bardziej intensywna. Ale ogólnie kolor bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń