06.05.2014

WIBO vs VIPERA

Witam!Jak tam mija tydzień?:) Bo u mnie ciężko,a to wszystko za sprawą promocji -49%  na lakiery i odżywki do paznokci!!Z całych sił staram się omijać Rossmana szerokim łukiem :p Przechodząc do rzeczy,ostatnio obiecałam zrobić porównanie lakierów piaskowych dwóch firm: WIBO i VIPERA.
Zabrałam się więc do roboty i oto co mi wyszło:

1.WIBO Candy Shop nr 4
   


Ostatnimi czasy firma WIBO wprowadziła na rynek kolekcję lakierów o strukturze piaskowej w czterech,cukierkowych kolorach.Skusiłam się i dla wypróbowania kupiłam śliczny fiolecik (przypomina mi kolor bzu :) ).Oto jak się prezentuje:


Po nałożeniu i wyschnięciu lakier tworzy piaskową formułę.Aby uzyskać powyższy efekt pomalowałam tipsa dwa razy,ponieważ jedna warstwa jest niewystarczająca.Lakier nie jest zbytnio gęsty,dobrze rozprowadza się na płytce paznokcia.Dużą zaleta jest krótka czas schnięcia.Sprawia lekkie problemy przy zmywaniu ale to za sprawą swojej struktury.W standardowym opakowaniu znajduje się 8,5 ml.Ceny niestety nie pamiętam ale z pewnością do 10 zł.

2.VIPERA FLOE nr 406
Ten lakier to nagroda od Vipera Cosmetics jednak nie przypadł mi do gustu.


Kolekcja FLOE to strukturalne,piaskowe lakiery w 10 odcieniach.Pozwalają uzyskać na paznokciach chropowatą strukturę przypominającą piasek,ale czy na pewno??


Producent zapewnia,że dla uzyskania niezwykle efektywnego i trwałego wyglądu wystarczy jedna warstwa.Niestety nie mogę się z tym zgodzić,ponieważ tu użyłam dwóch i efekt słaby.Można rzec-ledwo zauważalny.Ponadto  piaskowa struktura oparta jest prawdopodobnie na znajdujących się w buteleczce drobinkach brokatu co dla mnie jest minusem.Lakier jest strasznie rzadki,długo schnie i ciężko się go zmywa.Buteleczka zawiera 7 ml produktu i kosztuje 6,99 szt.

Podsumowując porównanie w tym pojedynku zdecydowanie wygrywa lakier od WIBO.Swoja strukturą,konsystencją,wydajnością i efektem przebija lakier od Vipery.Jeżeli któraś z Was zastanawia się nad wyborem pomiędzy tymi dwoma lakierami to moja rada jest jasna :)
Piszcie jakie są Wasze spostrzeżenia na ten temat :)

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście, ta vipera jakoś nie robi szału.. za to wibo jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z vipery ma ładny kolor ale piaskowego efektu nie widać ;O zapraszam do siebie pozdrawiam :) http://cranberryfantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń