31.05.2014

Ulubieńcy maja!

Witam!!Za oknami deszczowo więc wykorzystam leniwą sobotę aby w tym ostatnim dniu maja podzielić się z Wami moimi majowymi ulubieńcami:) Jako,że w maju nabyłam sporo rzeczy ( wszystko to wina Rossmana i promocji -49 % !) troszkę tego jest aczkolwiek szybciutko się z tym uwinę:) Jeśli zdarzą mi się jakieś pomyłki lub nieścisłości to z góry przepraszam ale za oknami mam koncert Dawida Kwiatkowskiego i pisk rozszalałych nastolatek nie pozwala mi się skupić:)



Zdjęcia niestety jakościowo są jakie są i nic na to nie poradzę więc pozostaje mi tylko przeprosić :(

1.Płyn do płukania jamy ustnej Sensitive Dentalux
 Bardzo fajny,mi osobiście przypadł do gustu.Po wypłukaniu ust czuć ostry,miętowy smak.Bez zawartości alkoholu.Kupiony w Lidlu.Ceny niestety nie pamiętam aczkolwiek do 15 zł / 500ml.



2.Żel do kąpieli Original Source Mango&Macadamia 
 Świetny żel o cudnym zapachu mango!!Zdecydowany faworyt :) Do kupienia w Rossmanie ale również innych drogeriach.Swój zakupiłam w promocyjnej cenie 9,99 zł /250 ml
3.Dwufazowy olejek do kąpieli Afryka SPA Bielenda
Olejek pod prysznic z zawartością Bio olejka arganowego.Połączenie figi i daktyla daje cudny zapach,idealny na wieczory relaksu.Nawilża skórę i sprawia,że jest mila w dotyku.Ceny nie pamiętam:(




4.Krem do rąk Cien Bodycare
 Krem zawiera olej z migdała oraz masło shea.Moje dłonie bardzo go lubią bo dobrze nawilża i ma delikatny zapach.Nie pozostawia plam na ubraniach.



5.Lakier Avon nailwear pro + Sea breeze 
 Miętowy lakier który jest dla mnie numerem jeden wśród lakierów w maju.Cena 9,99 zl/ 12 ml w promocji.Regularna cena chyba ok. 15 zł



6.Tusz do rzęs Pump Up Booster Miss Sporty
 O tym produkcie już pisałam więc odsyłam do recenzji <LINK>
7. Perfect Color Lipstick Sweet berry
Idealny kolorek i owocowy zapach zdecydowały o wyróżnieniu tego produktu.Długo się trzyma i jest obłędna :)

Ulubieńców już przedstawiłam a dla tych,którzy przegapili wczorajszy post mała przypominajka( na ustach właśnie pomadka od Miss Sporty) :) Ja już się żegnam.Buziaczki :*



5 komentarzy:

  1. Z Orginal Source uwielbiam żel o zapachu ananasowym :) Z resztą produktów nie miałam jeszcze styczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ananas jeszcze mi w ręce nie wpadlłale uwielbiam tez limonkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mleczko do ciała z Bielendy z tej serii i bardzo je lubię :) Super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja się z tym kremem z lidla jakoś nie wiem nie potrafię polubić : c

    OdpowiedzUsuń