01.05.2014

Nagroda od VIPERA COSMETICS :)

Cześć :) Taka oto sytuacja wczoraj mnie spotkała :p Przyjeżdżam do domu na dłuuugi weekend a tu niespodzianka :p Czeka na mnie paczuszka od Firmy Vipera Cosmetics z moją nagroda wygrana w konkursie Wielkanocnym :p Radość ogromna :p A w paczuszce znalazłam taki oto zestawik :


Może po kolei co do czego :)

1.Zmywacz w pisaku T!DY UP
Już teraz mogę powiedzieć,że produkt mnie urzekł :) Wygląd może nie jest cudowny ale jak najbardziej mogę polecić.Wypróbowałam od razu i stwierdzam,że:
-dobrze radzi sobie z czyszczeniem niedoskonałości
-ma ładny,delikatny zapach (nie czuć w nim odrobiny zmywacza!!)
-prawdopodobnie zawiera w sobie jakąś oliwkę albo coś bo nie wysusza skóry tylko pozostawia ją natłuszczoną
Za ten produkt Vipera Cosmetics ma u mnie wielkiego plusa :)


2.Lakier z kolekcji JEST nr 530 
Taki sobie limonkowy kolorek.Na lato w sam raz:) Zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce:)


3.Lakier z kolekcji FLOE  nr 406
Ponoć jest to kolekcja lakierów piaskowych.Hmm jak dla mnie to efekt słaby;/ Postaram się przygotować porównanie tego lakieru do piaskowego lakieru z WIBO (niestety dopiero po majówce bo wszystkie moje maleństwa zostały w Rzeszowie ;( )


Takie oto prezenty do mnie przyszły :) Cieszę się bardzo,aczkolwiek przy wyborze odcienie wyglądały troszkę inaczej ( limonka miała być oliwką :p  ). Dziękuję VIPERA COSMETICS oraz wszystkim,którzy oddali na mnie głosy :) Do następnego :*


2 komentarze:

  1. Ten jasny liliowy piasek spodobał mi się w buteleczce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jest ładny ale efekt piasku taki średni :)

    OdpowiedzUsuń