11.05.2014

"Karola kupuje"-Rossman'owe szaleństwo :)

Witam:) Dziś prezentuje Wam pierwszy post z nowej serii "Karola kupuje", czyli duże zakupy za małą cenę :p Co jakiś czas,gdy uda mi się coś korzystnie upolować, tego typu notki z pewnością  na blogu zostawię :) Przechodząc do dzisiejszego posta,ze wszystkich sił omijałam Rossmana szerokim łukiem.Jak się okazało,nie mam aż tak silnej woli;/ Takim też sposobem w sobotę zawitałam do jednej z przemyskich drogerii gdzie po wielu wahaniach,rozterkach,odkładaniu i ponownym wkładaniu do koszyka stałam się właścicielką takich oto małych,czyszczących moją kartę potworków:




Tak króciutko każdy z osobna :)

1.Lakier Lovely UV Shine WIBO nr4

   Cena regularna : 6,99 zł/8 ml
   Cena promocyjna: 3,57 zł



2.Lakier Lovely Dark Shine WIBO
  Cena regularna: 7,19 zł/8 ml
  Cena promocyjna: 3,66 zł



3.Lakier Manhattan Lotus Effect nr 71
  Cena regularna: 13,99 zł/11 ml
  Cena promocyjna: 7,13 zł 





4.Lakier Crash on you  MissSporty 
  Cena regularna: 8,49 zł/7 ml
  Cena promocyjna: 4,33 zł





5.Lakier WOW Effect Matte Glitters WIBO nr 1
   Cena regularna: 6,99 zł/8,5 ml
   Cena promocyjna: 3,56 zł





6.Baza wzmacniająca Express Manicure Maybelline 
   Cena regularna: 17,19 zł/ 10 ml
   Cena promocyjna: 8,76 zł





7.Lovely preparat do usuwania skórek
   Cena regularna: 7,19 zł/ 11 ml
   Cena promocyjna: 3,67 zł 






8.Manhattan X-TREME Last and Shine  nr 33N
   Cena regularna:17,99 zł
   Cena promocyjna: 9,17 zł




9.Miss Sporty Perffect Color Lipstick 039 Sweet berry
   Cena regularna:10,29 zł
   Cena promocyjna : 5,25 zł





Takie to właśnie maleństwa złamały moją wolę :) A wszystko to za jedyne 47,89 zł.Promocje to fajna sprawa :D  Bliżej produkty będę przedstawiać w osobnych postach.Tymczasem w planach jest już kolejny post z serii "Karola kupuje". Tym razem na pierwszy ogień  idzie biżuteria od Bijou Brigitte:) Do zobaczonka!

1 komentarz: