15.05.2014

"Karola kupuje"- kolorowe baleriny z Centro

Witam:) Co prawda obiecałam post o biżuterii Bijou Brigitte ale niestety moje plany legły w gruzach.Dlatego tez dziś o kolorowych butach,które udało mi się zakupić w zeszły weekend w Centro za jedyne....9,99 zł za sztukę!Muszę dodać,że buty rozeszły się migiem i po chwili nic już nie zostało a ja wróciłam do domu z dwoma pudełkami :D Grzech nie kupić:p Buty są wykonane z materiału z gumową,lekko zaokrąglona podeszwą,co sprawia,że są wyjątkowo miękkie i wygodne.Ja skusiłam się na warianty kolorystyczne aczkolwiek było również parę klasycznych modeli :)




  
Duże zakupy w niskiej cenie?Jak najbardziej :p
Dajcie znać czy w Waszych miastach też była taka promocja:)

1 komentarz:

  1. Te w zygzaki super - świetne kolory :)
    Aż się prosi o takie kolory na paznokciach! :D

    OdpowiedzUsuń