16.05.2014

"Karola kupuje"-czyli szkatułka pełna biżuterii za jedyne 10 zł

Witam:) Tak jak obiecałam parę godzin temu drugi post z serii "Karola kupuje"-szkatułka pełna biżuterii za jedyne 10 zł :) Na pierwszy ogień rzucam dzisiaj sklep Bijou Brigitte.Jeżeli ktoś zna tą markę to doskonale wie,że ceny nie należą do najniższych aczkolwiek nie  wiadomo jak wysokie też nie są :) Ja osobiście  bardzo lubię tam zaglądać,a ostatnim razem trafiła mi się świetna okazja do wypełnienia swojej szkatułki kilkoma błyskotkami :) A to wszystko za jedyne 10 zł!:p Jak tego dokonałam?? Sprawa jest prosta:) W niektórych sklepach sprzedawane są tzw.Surprise box lub warsztat majsterkowicza.Są to pudełka wypełnione uszkodzoną biżuterią,która tak naprawdę w większości przypadków wymaga doklejenia brakującego oczka lub przypięcia zapinki do łańcuszka.Zdarzają się też nawet całe,nieuszkodzone produkty!!Jedno pudełeczko to koszt dokładnie 10 zł.Jeżeli ktoś lubi od czasu do czasu pobawić się w małego majsterkowicza to z pewnością mu się to opłaci:) A oto moje skarby :

















Niestety nie jestem w stanie zamieścić tu wszystkiego,dlatego też prezentuję wybrane błyskotki:)

3 komentarze:

  1. Oooo szkoda ,że nie pasują do mnie takie błyskotki na większości nie widać zadnego uszkodzenia mega okazja :D proponuje wyłączyć to przepisywanie obrazka w ustawieniach przy dodawaniu komentarz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę takie boxy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję popytać w butikach tej firmy :-)

      Usuń