28.05.2014

Aktualizacja kosmetyczki + kolorowe oczka wygrzebane ze starych śmieci :p

Hej dziewczyny!:) U Was za oknami też taka śliczna i upalna pogoda?Dzisiaj krótko o nowościach (dla mnie ) ,które zawitały w mojej kosmetyczce:)



 Króciutko każdy z osobna :

1.Odżywka Keratin Hair Perfection SYOSS 


Trafiła do mnie przypadkowo z tej racji,że kupowałam ją z przekonaniem,że to szampon :D Tak to jest jak człowiek zabiegany i dobrze nie popatrzy.Ale nie żałuję bo  moim włosom taka terapia odbudowująca z pewnością się przyda:)


Odżywka przeznaczona jest do włosów suchych,bez energii.Jej zadaniem jest odbudowa struktury włosa oraz nadanie mu miękkości i olśniewającego połysku.

Cena: 9,99/ 500ml


2.Dwufazowy olejek do kąpieli AFRYKA SPA Bielenda


Olejek pod prysznic i do kąpieli inspirowany roślinami  Afryki -figa i daktyl- oraz olejkiem arganowym.Nadaje skórze miękkość,gładkość oraz nawilżenie. Egzotyczny aromat nadaje się na wieczór relaksu i odprężenia.Działa idealnie i szczerze polecam :)

Cena: 11,99/ 400 ml

3.Naturalny peeling do ciała Vintage 




Peeling z masłem Shea,witaminą E i kryształkami cukru o intensywnym,waniliowym zapachu.Długo po użyciu czuć na skórze  zapach wanilii.Jego zadaniem jest złuszczenie martwego naskórka i nadanie skórze uczucia gładkości.Dostępny w sieci sklepów Tesco.

Cena: 5,99/ 200 ml

4.Make-up kryjący Studio Cover  Soraya



Podkład kryjący do "walki" z zaczerwieniami,cieniami czy pękającymi naczynkami.Najlepiej sprawdza się do skory mieszanej lub suchej.Ponoć zapewnia długotrwały efekt.

Cena:12,99/ 30 ml

5.Olejek arganowy do włosów  GREENelixir





Olejek nabyłam w Biedronce i szczerze mówiąc pierwszy raz używam takiego produktu do włosów.Wzbogacony o olejek jojoba i słonecznikowy. W założeniu  ma nadawać połysk i likwidować matowość.Skusiłam się ponieważ mam rozdwojone końcówki wiec zobaczymy jak się sprawdzi.

Cena: 2,99/ 20 ml

 Co do aktualizacji kosmetyczki to tyle :) Teraz trzeba iść na odwyk zakupowy,bo maj zdecydowanie wykorzystał mój kosmetyczny budżet.Jeżeli ktoś z Was miał do czynienia z tymi produktami będę wdzięczna za opinie.Dziś się z Wami żegnam,a na koniec wygrzebany z dawien dawna kolorowy makijaż :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz