27.04.2014

Spacerkiem po drogeriach :)

Jako,że odwiedziłam dzisiaj Rossmana i Douglasa i nabyłam parę nowych rzeczy to postanowiłam się pochwalić :D Może kogoś zainspiruję do zakupów:p


Kilka  słów o zakupach w Rossmanie:)
Co prawda wybierałam się po podkład ale skusiłam się na :
- Żel pod prysznic ISANA w promocyjnej cenie 2,46 zl/300 ml

-płatki kosmetyczne Lilibe 2,99 zł/120 szt.
-trzy lakiery firmy Wibo (promocja!):
                            -Express Growth z proteinami nr 484   2,99 zł /8,5 ml
                            -Express Growth NEW Trend nr 169    2,99 zł / 8,5 ml
                            -Expres Growth Trends Nude nr 351   2,99 zł /8,5 ml


Po drodze wstąpiłam do perfumerii Douglas i kupiłam dwa zmywacze do paznokci :
- Essence Nail Polish Remover 5,49 zł/150 ml

-INGLOT Nail Enamel Remover 3,50 zł/25 ml

-w prezencie otrzymałam kartę rabatową 10 % na zakupy w sklepie internetowym.

Postaram się opisywać na bieżąco moje nowe perełki,a w szczególności zmywacz od Inglota :) 

2 komentarze: