24.04.2014

Słów kilka o Matte Top Coat firmy Golden Rose

No to na pierwszy ogień rzucamy moją opinię o jednym z nowych produktów Golden Rose.Ostatnimi czasy hitem stały się matowe paznokcie,w związku z tym firmy kosmetyczne wyprowadziły na rynek zarówno gotowe "matowe lakiery" oraz ( co moim zdaniem jest lepszym rozwiązaniem) specjalne matujące lakiery top coat.Podczas gdy kupując gotowy lakier jesteśmy ograniczeni do jednego koloru to przy zakupie Matte Top Coat możemy korzystać do woli z gamy kolorków :)Tak też i ja zrobiłam i zakupiłam produkt firmy Golden Rose "Matte Top Coat".

Pojemność:
Buteleczka zawiera w sobie 10,5 ml produktu, czyli standardową pojemność jak w przypadku lakierów tej samej firmy z serii RICH COLOR.

Cena:
Za buteleczkę w drogerii WISPO zapłaciłam 7 zł (z groszami ale już nie pamiętam) więc uważam,że to jeszcze nie koniec świata :)

Konsystencja:
Lakier jest stosunkowo rzadki o takim mętnym,białawym zabarwieniu ( nie jest przeźroczysty jak typowy top coat).

Wydajność:
Minusem jest to,że aby uzyskać idealne zmatowienie należy nałożyć dwie warstwy a co za tym idzie wykorzystać większą ilość produktu.Po wykonaniu 5 stylizacji pozostało mi jeszcze 3/4 zawartości buteleczki.

Opinia:
Sumując wszystkie plusy i minusy produktu mogę stwierdzić,że zakupienie go będzie jak najbardziej korzystnym przedsięwzięciem.No bo po co ograniczać się do jednego koloru skoro możemy tworzyć dowolne kombinacje? :)  Cena nie jest wygórowana ,powiedziałabym że na każdą kieszeń.Osobiście polecam aczkolwiek to tylko moja opinia więc można się z nią nie zgodzić :)


Jeżeli ktoś chce podzielić się swoimi spostrzeżeniami  na temat tego produktu lub innych lakierów tego typu to śmiało :) Z chęcią poznam wasz punkt widzenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz